Discussion:
'The Great Revolt'
Add Reply
BurfordTJustice
2018-05-16 11:33:24 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
'The Great Revolt'

America's political experts got it wrong in 2016, not because they took too
few polls but because they made the false assumption that American elections
are immune to societal change.

The experts are, in large part, still getting things wrong, not only by
failing to understand a new group of voters who put President Donald Trump
in the White House but also by ignoring why the group voted the way it did.

When explaining the Trump voter, the media usually offer portraits of
isolated, uneducated, working-class rubes who are driven by anger, race and
nationalism. It's hard for the experts and those who didn't support Trump to
see it any other way.

And while the media obsess over the future demise of the president, they
aren't pausing to consider the strength and durability of the coalition that
swept him into office. They aren't asking why people in the Rust Belt
counties that voted for former President Barack Obama twice suddenly
switched to Trump.

But they should, because Trump was not the cause of this movement; he was
the result of it. In order to fully appreciate his rise to the White House,
you need focus on the people who put him there.

https://townhall.com/columnists/salenazito/2018/05/15/the-great-revolt-n2480737
Uncle Monster
2018-05-16 11:42:07 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by BurfordTJustice
'The Great Revolt'
America's political experts got it wrong in 2016, not because they took too
few polls but because they made the false assumption that American elections
are immune to societal change.
The experts are, in large part, still getting things wrong, not only by
failing to understand a new group of voters who put President Donald Trump
in the White House but also by ignoring why the group voted the way it did.
When explaining the Trump voter, the media usually offer portraits of
isolated, uneducated, working-class rubes who are driven by anger, race and
nationalism. It's hard for the experts and those who didn't support Trump to
see it any other way.
And while the media obsess over the future demise of the president, they
aren't pausing to consider the strength and durability of the coalition that
swept him into office. They aren't asking why people in the Rust Belt
counties that voted for former President Barack Obama twice suddenly
switched to Trump.
But they should, because Trump was not the cause of this movement; he was
the result of it. In order to fully appreciate his rise to the White House,
you need focus on the people who put him there.
https://townhall.com/columnists/salenazito/2018/05/15/the-great-revolt-n2480737
Me and other members of "The Silent Majority" found our voice and had had enough. When HITLERy Clinton was the Commicrat candidate for President, we had to get off our butts and head for the polls. HITLERy Clinton is the main reason Donald Trump was elected President. President Trump hasn't disappointed because he stirred up, kicked and dug up the hornet's nest known as Washington D.C. I have to go buy some more popcorn. It's quite a show and I'm enjoying it. <snicker> ^_^

[8~{} Uncle Amused Monster
w***@outlook.com
2018-05-16 12:42:30 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Uncle Monster
Post by BurfordTJustice
'The Great Revolt'
America's political experts got it wrong in 2016, not because they took too
few polls but because they made the false assumption that American elections
are immune to societal change.
The experts are, in large part, still getting things wrong, not only by
failing to understand a new group of voters who put President Donald Trump
in the White House but also by ignoring why the group voted the way it did.
When explaining the Trump voter, the media usually offer portraits of
isolated, uneducated, working-class rubes who are driven by anger, race and
nationalism. It's hard for the experts and those who didn't support Trump to
see it any other way.
And while the media obsess over the future demise of the president, they
aren't pausing to consider the strength and durability of the coalition that
swept him into office. They aren't asking why people in the Rust Belt
counties that voted for former President Barack Obama twice suddenly
switched to Trump.
But they should, because Trump was not the cause of this movement; he was
the result of it. In order to fully appreciate his rise to the White House,
you need focus on the people who put him there.
https://townhall.com/columnists/salenazito/2018/05/15/the-great-revolt-n2480737
Me and other members of "The Silent Majority" found our voice and had had enough. When HITLERy Clinton was the Commicrat candidate for President, we had to get off our butts and head for the polls. HITLERy Clinton is the main reason Donald Trump was elected President. President Trump hasn't disappointed because he stirred up, kicked and dug up the hornet's nest known as Washington D.C. I have to go buy some more popcorn. It's quite a show and I'm enjoying it. <snicker> ^_^
[8~{} Uncle Amused Monster
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations. The USA will never be the same after Trump gets finished with it.
====
Uncle Monster
2018-05-16 13:21:51 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by w***@outlook.com
Post by Uncle Monster
Post by BurfordTJustice
'The Great Revolt'
America's political experts got it wrong in 2016, not because they took too
few polls but because they made the false assumption that American elections
are immune to societal change.
The experts are, in large part, still getting things wrong, not only by
failing to understand a new group of voters who put President Donald Trump
in the White House but also by ignoring why the group voted the way it did.
When explaining the Trump voter, the media usually offer portraits of
isolated, uneducated, working-class rubes who are driven by anger, race and
nationalism. It's hard for the experts and those who didn't support Trump to
see it any other way.
And while the media obsess over the future demise of the president, they
aren't pausing to consider the strength and durability of the coalition that
swept him into office. They aren't asking why people in the Rust Belt
counties that voted for former President Barack Obama twice suddenly
switched to Trump.
But they should, because Trump was not the cause of this movement; he was
the result of it. In order to fully appreciate his rise to the White House,
you need focus on the people who put him there.
https://townhall.com/columnists/salenazito/2018/05/15/the-great-revolt-n2480737
Me and other members of "The Silent Majority" found our voice and had had enough. When HITLERy Clinton was the Commicrat candidate for President, we had to get off our butts and head for the polls. HITLERy Clinton is the main reason Donald Trump was elected President. President Trump hasn't disappointed because he stirred up, kicked and dug up the hornet's nest known as Washington D.C. I have to go buy some more popcorn. It's quite a show and I'm enjoying it. <snicker> ^_^
[8~{} Uncle Amused Monster
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations. The USA will never be the same after Trump gets finished with it.
====
The country is already better off for it. The Commiecrats have made a real mess of things and it will take time to clean it up. President Trump has a lot of work ahead of him. ^_^

[8~{} Uncle Happy Monster
Peeler
2018-05-16 18:50:25 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
On Wed, 16 May 2018 06:21:51 -0700 (PDT), Auntie Senile Moron drooled and
Post by Uncle Monster
Post by w***@outlook.com
[8~{} Uncle Amusing Moron
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations. The USA will
never be the same after Trump gets finished with it. ====
The country is already better off for it. The Commiecrats have made a
real mess of things and it will take time to clean it up. President Trump
has a lot of work ahead of him. ^_^
[8~{} Auntie Hopeless Moron
This group has yet a lot of senile drool from you ahead of it, it seems! LOL
Uncle Monster
2018-05-16 22:52:17 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Uncle Monster
Post by w***@outlook.com
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations. The USA will
never be the same after Trump gets finished with it. ====
The country is already better off for it. The Commiecrats have made a
real mess of things and it will take time to clean it up. President Trump has a lot of work ahead of him. ^_^
This group has yet a lot of senile drool from you Senile Penis Peeler ahead of it, it seems! LOL
[8~{} Uncle Observant Monster
Peeler
2018-05-16 23:03:22 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
On Wed, 16 May 2018 15:52:17 -0700 (PDT), Auntie Senile Moron drooled and
This group has yet a lot of senile drool from you Senile Penis Peeler ahead of it, it seems! LOL
BRUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!! Girl, have YOU been defeated within just two
days! I just hope the fun will still continue for some time. But I'm afraid
you might croak to quickly under my hands, senile oaf! LOL
[8~{} Auntie Obnoxious Moron
Uncle Monster
2018-05-17 00:15:11 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Peeler
This group has yet a lot of senile drool from you Senile Penis Peeler ahead of it, it seems! LOL
BRUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!! Girl, have YOU been defeated within just two
days! I just hope the fun will still continue for some time. But I'm afraid you might croak to quickly under my hands, Senile Penis Peeler oaf! LOL
[8~{} Uncle Observant Monster
Peeler
2018-05-17 08:45:36 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
On Wed, 16 May 2018 17:15:11 -0700 (PDT), Auntie Senile Moron drooled and
Post by Peeler
BRUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!! Girl, have YOU been defeated within just two
days! I just hope the fun will still continue for some time. But I'm afraid you might croak to quickly under my hands, Senile Penis Peeler oaf! LOL
MORE helpless pathetic post-editing from you, you desperate bleeding senile
Yankie cunt? Girl, have you been pwned! LOL
[8~{} Auntie Obnoxious Moron
Terry Coombs
2018-05-16 23:19:20 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Uncle Monster
Post by Uncle Monster
Post by w***@outlook.com
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations. The USA will
never be the same after Trump gets finished with it. ====
The country is already better off for it. The Commiecrats have made a
real mess of things and it will take time to clean it up. President Trump has a lot of work ahead of him. ^_^
This group has yet a lot of senile drool from you Senile Penis Peeler ahead of it, it seems! LOL
[8~{} Uncle Observant Monster
  Well , since I have the cocksucker killfiled , the only time I read
his shit is when you re-post it . So knock it the fuck off  , OK ?
Goddammit Unc , you're draggin' shit in here that you don't need to , so
just quit . I useta respect you some , but lately you've been draggin'
every scroungy cat you come across in here , and it's gettin' old .
--
Snag
Ain't no dollar sign on
peace of mind - Zac Brown
Peeler
2018-05-16 23:23:20 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Terry Coombs
  Well , since I have the cocksucker killfiled , the only time I read
his shit is when you re-post it . So knock it the fuck off  , OK ?
Goddammit Unc , you're draggin' shit in here that you don't need to , so
just quit . I useta respect you some , but lately you've been draggin'
every scroungy cat you come across in here , and it's gettin' old .
You are telling him, troll-feeding senile Yankietard! LOL
Dove Tail
2018-05-16 23:49:03 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Terry Coombs
Post by Uncle Monster
On Wed, 16 May 2018 06:21:51 -0700 (PDT), Senile Penis Peeler
Post by Uncle Monster
Post by w***@outlook.com
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations.
The USA will never be the same after Trump gets finished with
it. ====
The country is already better off for it. The Commiecrats have
made a real mess of things and it will take time to clean it
up. President Trump has a lot of work ahead of him. ^_^
This group has yet a lot of senile drool from you Senile Penis
Peeler ahead of it, it seems! LOL
[8~{} Uncle Observant Monster
  Well , since I have the cocksucker killfiled , the only time I read
his shit is when you re-post it . So knock it the fuck off  , OK ?
Goddammit Unc , you're draggin' shit in here that you don't need to ,
so just quit . I useta respect you some , but lately you've been
draggin' every scroungy cat you come across in here , and it's
gettin' old .
Terry, you've been drinking too much sterno.
Terry Coombs
2018-05-16 23:53:21 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Dove Tail
Post by Terry Coombs
Post by Uncle Monster
On Wed, 16 May 2018 06:21:51 -0700 (PDT), Senile Penis Peeler
Post by Uncle Monster
Post by w***@outlook.com
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations.
The USA will never be the same after Trump gets finished with
it. ====
The country is already better off for it. The Commiecrats have
made a real mess of things and it will take time to clean it
up. President Trump has a lot of work ahead of him. ^_^
This group has yet a lot of senile drool from you Senile Penis
Peeler ahead of it, it seems! LOL
[8~{} Uncle Observant Monster
  Well , since I have the cocksucker killfiled , the only time I read
his shit is when you re-post it . So knock it the fuck off  , OK ?
Goddammit Unc , you're draggin' shit in here that you don't need to ,
so just quit . I useta respect you some , but lately you've been
draggin' every scroungy cat you come across in here , and it's
gettin' old .
Terry, you've been drinking too much sterno.
  Go fuck yourself .
--
Snag
Ain't no dollar sign on
peace of mind - Zac Brown
ChairMan
2018-05-17 00:09:19 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Terry Coombs
Post by Dove Tail
Post by Terry Coombs
On Wednesday, May 16, 2018 at 1:50:39 PM UTC-5, Senile
Penis Peeler
On Wed, 16 May 2018 06:21:51 -0700 (PDT), Senile Penis
Peeler
Post by Uncle Monster
Post by w***@outlook.com
Monsters beget monsters...yep you did it.
Congratulations.
The USA will never be the same after Trump gets
finished with
it. ====
The country is already better off for it. The
Commiecrats have
made a real mess of things and it will take time to
clean it
up. President Trump has a lot of work ahead of him.
^_^
This group has yet a lot of senile drool from you
Senile Penis
Peeler ahead of it, it seems! LOL
[8~{} Uncle Observant Monster
Well , since I have the cocksucker killfiled , the only
time I read
his shit is when you re-post it . So knock it the fuck
off , OK ?
Goddammit Unc , you're draggin' shit in here that you
don't need to
, so just quit . I useta respect you some , but lately
you've been
draggin' every scroungy cat you come across in here ,
and it's
gettin' old .
Terry, you've been drinking too much sterno.
Go fuck yourself .
Snag, why the fuck isn't this idiot in yer KF, too?
rbowman
2018-05-17 01:41:26 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Terry Coombs
Post by Dove Tail
Post by Terry Coombs
Post by Uncle Monster
On Wed, 16 May 2018 06:21:51 -0700 (PDT), Senile Penis Peeler
Post by Uncle Monster
Post by w***@outlook.com
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations.
The USA will never be the same after Trump gets finished with
it. ====
The country is already better off for it. The Commiecrats have
made a real mess of things and it will take time to clean it
up. President Trump has a lot of work ahead of him. ^_^
This group has yet a lot of senile drool from you Senile Penis
Peeler ahead of it, it seems! LOL
[8~{} Uncle Observant Monster
Well , since I have the cocksucker killfiled , the only time I read
his shit is when you re-post it . So knock it the fuck off , OK ?
Goddammit Unc , you're draggin' shit in here that you don't need to ,
so just quit . I useta respect you some , but lately you've been
draggin' every scroungy cat you come across in here , and it's
gettin' old .
Terry, you've been drinking too much sterno.
Go fuck yourself .
Speaking of dragging scroungy pigeon asses in...
Dove Tail
2018-05-17 13:16:13 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Terry Coombs
Post by Dove Tail
Terry, you've been drinking too much sterno.
  Go fuck yourself .
ROFL, so scared.

Terry, you'll go blind if you keep drinking that swill.

ChairMan
2018-05-17 00:08:13 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Terry Coombs
On Wednesday, May 16, 2018 at 1:50:39 PM UTC-5, Senile
Penis Peeler
On Wed, 16 May 2018 06:21:51 -0700 (PDT), Senile Penis
Peeler Moron
Post by Uncle Monster
Post by w***@outlook.com
Monsters beget monsters...yep you did it.
Congratulations. The
USA will never be the same after Trump gets finished
with it. ====
The country is already better off for it. The
Commiecrats have
made a real mess of things and it will take time to
clean it up.
President Trump has a lot of work ahead of him. ^_^
This group has yet a lot of senile drool from you Senile
Penis
Peeler ahead of it, it seems! LOL
[8~{} Uncle Observant Monster
Well , since I have the cocksucker killfiled , the only
time I read
his shit is when you re-post it . So knock it the fuck off
, OK ?
Goddammit Unc , you're draggin' shit in here that you
don't need to ,
so just quit . I useta respect you some , but lately
you've been
draggin' every scroungy cat you come across in here , and
it's
gettin' old .
+5
And people wonder why this NG has gone to shit.
Uncle Monster
2018-05-17 00:25:52 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Terry Coombs
Post by Uncle Monster
Post by Uncle Monster
Post by w***@outlook.com
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations. The USA will
never be the same after Trump gets finished with it. ====
The country is already better off for it. The Commiecrats have made a
real mess of things and it will take time to clean it up. President Trump has a lot of work ahead of him. ^_^
This group has yet a lot of senile drool from you Senile Penis Peeler ahead of it, it seems! LOL
[8~{} Uncle Observant Monster
  Well , since I have the cocksucker killfiled , the only time I read
his shit is when you re-post it . So knock it the fuck off  , OK ?
Goddammit Unc , you're draggin' shit in here that you don't need to , so
just quit . I useta respect you some , but lately you've been draggin'
every scroungy cat you come across in here , and it's gettin' old .
--
Snag
Sorry Snag, I didn't drag the rectal sphincter in here. It just showed up so I've been playing with it. I have Thunderbird working now and I'll switch to that from Google Groups so I can actually filter all the A-holes out. You could set a filter to kill anything that had "Peeler" in it and you won't see me battle the nasty creep in Gargle Groups. I had a problem getting a Usenet server to connect to Thunderbird but I believe I have that fixed now. I'll have Peeler killfiled so I don't see it and I won't be playing with it anymore. I wish Google Groups had filters but it doesn't so everything shows up. o_O

[8~{} Uncle Contrite Monster
ChairMan
2018-05-17 02:09:48 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by Uncle Monster
Post by Terry Coombs
Post by Uncle Monster
On Wed, 16 May 2018 06:21:51 -0700 (PDT), Senile Penis Peeler
Post by Uncle Monster
Post by w***@outlook.com
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations. The
USA will never be the same after Trump gets finished with it.
====
The country is already better off for it. The Commiecrats have made a
real mess of things and it will take time to clean it up.
President Trump has a lot of work ahead of him. ^_^
This group has yet a lot of senile drool from you Senile Penis
Peeler ahead of it, it seems! LOL
[8~{} Uncle Observant Monster
Well , since I have the cocksucker killfiled , the only time I read
his shit is when you re-post it . So knock it the fuck off , OK ?
Goddammit Unc , you're draggin' shit in here that you don't need to
, so just quit . I useta respect you some , but lately you've been
draggin' every scroungy cat you come across in here , and it's
gettin' old . --
Snag
Sorry Snag, I didn't drag the rectal sphincter in here. It just
showed up so I've been playing with it. I have Thunderbird working
now and I'll switch to that from Google Groups so I can actually
filter all the A-holes out. You could set a filter to kill anything
that had "Peeler" in it and you won't see me battle the nasty creep
in Gargle Groups. I had a problem getting a Usenet server to connect
to Thunderbird but I believe I have that fixed now. I'll have Peeler
killfiled so I don't see it and I won't be playing with it anymore. I
wish Google Groups had filters but it doesn't so everything shows up.
o_O
[8~{} Uncle Contrite Monster
Why depend on GG for filters? Yer a grown man, can't you filter yourself?
Peeler
2018-05-17 08:46:19 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
On Wed, 16 May 2018 17:25:52 -0700 (PDT), Auntie Senile Moron drooled and
Post by Uncle Monster
Sorry Snag, I didn't drag the rectal sphincter in here. It just showed up
so I've been playing with it. I have Thunderbird working now and I'll
switch to that from Google Groups so I can actually filter all the
A-holes out. You could set a filter to kill anything that had "Peeler" in
it and you won't see me battle the nasty creep in Gargle Groups. I had a
problem getting a Usenet server to connect to Thunderbird
You were too DUMB and SENILE to do so! You've tried for half a year now! And
you STILL couldn't do it! It's RIDICULOUS! You're a LAUGH, Auntie Senile
Moron! LOL
Post by Uncle Monster
[8~{} Auntie Cocksucking Moron
rbowman
2018-05-16 13:39:47 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
Post by w***@outlook.com
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations. The USA will never be the same after Trump gets finished with it.
One can only hope...
BurfordTJustice
2018-05-16 19:01:47 UTC
Reply
Permalink
Raw Message
You think that is a bad thing?
Post by Uncle Monster
Post by BurfordTJustice
'The Great Revolt'
America's political experts got it wrong in 2016, not because they took too
few polls but because they made the false assumption that American elections
are immune to societal change.
The experts are, in large part, still getting things wrong, not only by
failing to understand a new group of voters who put President Donald Trump
in the White House but also by ignoring why the group voted the way it did.
When explaining the Trump voter, the media usually offer portraits of
isolated, uneducated, working-class rubes who are driven by anger, race and
nationalism. It's hard for the experts and those who didn't support Trump to
see it any other way.
And while the media obsess over the future demise of the president, they
aren't pausing to consider the strength and durability of the coalition that
swept him into office. They aren't asking why people in the Rust Belt
counties that voted for former President Barack Obama twice suddenly
switched to Trump.
But they should, because Trump was not the cause of this movement; he was
the result of it. In order to fully appreciate his rise to the White House,
you need focus on the people who put him there.
https://townhall.com/columnists/salenazito/2018/05/15/the-great-revolt-n2480737
Me and other members of "The Silent Majority" found our voice and had had
enough. When HITLERy Clinton was the Commicrat candidate for President, we
had to get off our butts and head for the polls. HITLERy Clinton is the
main reason Donald Trump was elected President. President Trump hasn't
disappointed because he stirred up, kicked and dug up the hornet's nest
known as Washington D.C. I have to go buy some more popcorn. It's quite a
show and I'm enjoying it. <snicker> ^_^
[8~{} Uncle Amused Monster
Monsters beget monsters...yep you did it. Congratulations. The USA will
never be the same after Trump gets finished with it.
====
Loading...